Measuring Learning

Convidats al Fusion Point Research Workshop

L’Institut de Ciències de l’Educació ha estat convidat al Fusion Point Research Workshop – Measuring Learning, celebrat al ESADE Creapolis de Sant Cugat del Vallès el 28 de novembre de 2019, a la seu del Fusion Point ESADE-IED-UPC.

Representants de les tres institucions que formen part del Fusion Point, Ariadna Padrós Estivill (Centre d’Innnovació Educativa) per part d’ESADE, Marina Ojan i Raffaella Perrone per part de l’IED, i Ariadna Llorens (Institut de Ciències de l’Educació), per part de la UPC, han pogut explicar com es promou la innovació docent a cada institució, quines oportunitats de formació té el seu professorat i les iniciatives per a la mesura de resultats en l’assoliment de les competències professionals i d’innovació, la recerca sobre el tema, els aspectes relacionats amb metodologies docents, o com plantegen les assignatures.

En el debat posterior, Guido Charosky, doctorant de la UPC i col·laborador acadèmic a ESADE i IED ha fet un breu resum dels resultats preliminars de la seva recerca sobre la mesura de competències relacionades amb la innovació comparant resultats relatius a assignatures de projectes tècnics amb projectes multidisciplinaris.

Aquesta ha estat una ocasió magnífica per conèixer de primera mà el Fusion Point i les activitats que s’hi realitzen. El Fusion Point té la intenció de celebrar nous tallers temàtics per al debat entorn de temes educatius d’interès per als agents implicats de les tres institucions que hi participen.

Notícia relacionada:

Presentació del Fusion Point ESADE-IED-UPC