Neix a la UPC el doctorat en Educació en Enginyeria, Ciències i Tecnologia

Aprovat pel Consell de Govern de la universitat el programa per al 2020-2021

La Comissió Permanent de l’Escola de Doctorat, en sessió de 3 de desembre de 2018, ha aprovat la proposta d’un nou programa de doctorat en Educació en Enginyeria, Ciències i Tecnologia, i posteriorment, el Consell de Govern ha acordat incorporar-lo a la programació universitària d’estudis de la UPC per al curs 2020-2021 (Acord CG/2018/09/03 de 11 de desembre de 2018).

És el primer programa d’aquestes característiques de Catalunya i Espanya, i el tercer d’Europa, i completa l’estratègia de l’ICE de promoure la recerca en educació de l’enginyeria, que va tenir la seva fita anterior quan el Barcelona Science and Engineering Education Research Group (BCN-SEER https://bcn-seer.upc.edu) va estar reconegut com a grup de recerca emergent amb número d’expedient 2017 SGR 740 de l’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR).