PhysApps a la plataforma Goteo.org

PhysApps, el projecte de Toni Hernández coordinador del GIDF (Grup d'Interès en la Docència de Física) del projecte RIMA i professor del Màster de Formació del Professorat de Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes de l'ICE es publica a la plataforma de cofinançament Goteo.org.

Descripció del projecte

Des del Grup d’Innovació de la Docència de la Física (GIDF) de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC), es proposa saltar a l’aprenentatge mòbil: volem que cada estudiant tingui un petit vídeojoc, una aplicació que l’ajudi, gràcies a l’eficàcia de l’aprenentatge basat en jocs, a aprendre física, tot potenciant la motivació i el desenvolupament de múltiples competències.

Amb PhysApps la física ja no serà tan dura! Es podrà aprendre tot jugant! Cada estudiant podrà potencialment tenir a la seva butxaca la seva lliçó en format aventura gràfica.

En paral·lel, @ls interess@ts en el desenvolupament de vídeojocs, programadors i il·lustradors, també hi tenen el seu lloc a PhysApps.

Iniciativa SUMA UPC

Aquest projecte és un dels 13 que la UPC ha seleccionat a la campanya de finançament col·lectiu iniciada el 16 d’octubre en el marc del programa SUMA UPC, que promou conjuntament amb la plataforma Goteo.org.

Amb aquesta iniciativa pilot, que s’inicia amb 13 projectes, la UPC tractarà de trobar finançament per a projectes d’investigadors, d’estudiants i de Personal d’Administració i Serveis que estiguin vinculats als àmbits de coneixement de la Universitat i que enllacin amb la docència, la recerca i la transferència i valorització de resultats.

Phyapps a Goteo.org

El projecte SUMA de la UPC