Premi al millor Projecte Fi Postgrau

Lliurament diplomes 3ª promoció Postgrau STEM

En el marc de la jornada “Proposta estratègica formativa ICE. Presentació del seminari de Contextualització de la Física”, celebrada a la sala d’actes de l’Escola Politècnica Superior d’Edificació de Barcelona (EPSEB), i en presència del rector de la UPC, s’ha lliurat el premi al millor projecte de fi de postgrau de la 3ª promoció del Postgrau Ensenyament Universitari en Ciències, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques (STEM) de la UPC.

Es tracta del projecte “La ingeniería de fluidos en activo” del professor Pedro Javier Gámez Montero de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT).

En el mateix acte també s’han lliurat els diplomes de la 3ª promoció del postgrau.

El Postgrau STEM és un programa de l’ICE de la UPC amb segell de la Fundació Politècnica de Catalunya (FPC). Es tracta d’un programa de docència universitària adreçat al professorat de la universitat, té una durada de 15 ECTS, i es pot cursar de manera gratuïta, flexible i amb estructura modular.

La característica principal del postgrau és que va lligat a l’observació de la pròpia docència, per això es compta amb l’acompanyament i seguiment d’un tutor al llarg del projecte de fi de postgrau, i per això els 15 ECTS del postgrau s’han de cursar de manera extensiva en un mínim de 3 semestres, malgrat que es recomana fer-ho en 4.

Tant el premi al millor Projecte de Fi de Postgrau com els diplomes atorgats son una bon mostra de l’interès per l’excel·lència i la qualitat docent a la UPC #QualitatDocentUPC.

Si sou professor o professora de la UPC i us heu matriculat en algun curs ICE, demaneu informació de la part convalidable directament a l’ICE:

Més informació sobre el Postgrau STEM:

Projectes de Fi de Postgrau premiats a les tres promocions

1ª promoció

Projecte “La classe invertida com a metodologia per a millorar el procés d’aprenentatge dels alumnes”, de la professora Jasmina Berbegal i Mirabent, de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB)

2ª promoció

Projecte “Flipped Classroom en la asignatura: Química de los Materiales”, del professor Isaac Tan Bachs, de l’Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona (ETSECCPB)

3ª promoció

Projecte “La ingeniería de fluidos en activo”, del professor Pedro Javier Gámez Montero, de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT).