Publicació d'articles CIDUI'14 a la Revista Procedia

S'han publicat a la revista Procedia – Social and Behavioral Sciences, Volume 196, Pages 1-236 (8 July 2015), els articles seleccionats en el Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI) 2014.

El Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), és organitzat per les universitats públiques catalanes i l'ACUP. L'Institut de Ciències de l'Educació Josep Pallach, de la Universitat de Girona, és un dels membres de l'organització, conjuntament amb la resta d'ICEs o organismes equivalents de la resta d'universitats (Universitat de Barcelona, Universitat Politècnica de Catalunya, Universitat Rovira i Virgili, Universitat de Lleida, Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat Pompeu Fabra i Universitat Oberta de Catalunya).

Els articles publicats en aquest revista corresponen a una selecció de les comunicacions més ben valorades pel comitè científic del VIII CIDUI.

Veure publicació