Unite!

El metacampus i noves oportunitats de participació

L’Aliança Unite! segueix generant un munt d’oportunitats de participació per a tota la comunitat UPC, tant per estudiants com per PDI com per PAS. A l’horitzó tenim el 4rt Dialogue, el 29 i 30 de novembre, l’esdeveniment més important que Unite! organitza periòdicament, i aquesta vegada la UPC és la universitat organitzadora.

En paral·lel també se celebra un Branding Event, per donar a conèixer la marca Unite! a tots els membres de la comunitat Unite!. És tot un repte perquè serà híbrid i s’espera la presència nombrosa dels membres de totes set universitats. Estigueu atents perquè properament es difondran més detalls de l'esdeveniment.

Per altra banda, el Metacampus tindrà un espai propi al Unite! Student Fair, una fira virtual utilitzant spatial.chat que se celebrarà el 3 de novembre de 12:00 a 15:00 CET i on tindrem l’oportunitat d’explicar el Metacampus.

Des de l’ICE continuem treballant en afegir noves funcionalitats al Metacampus. La darrera és l’accés Edugain, que permet a qualsevol usuari de la UPC registrar-se amb només un clic. Properament anirem afegint més universitats.

El Metacampus, el desenvolupament del qual coordinem des de l’ICE, tindrà un paper cabdal en totes les activitats que se celebren dins del marc Unite!, a les quals fem una crida des d’aquí per aprofitar. Mantingueu-vos informats a la web del Metacampus i la web d’Unite!