Vés al contingut (premeu Retorn)

5 propostes : centre per a la gent gran a Beijing = 5 proposals : elderly home and activity center in Beijing

Joan Curós i Vila

En aquest món contemporani on la globalització s’ha imposat a tantes disciplines la qual cosa l’arquitectura no n’ha estat una excepció, l’equip docent del nostre taller de projectes (T.A.P. PTEf) el qual encapçalo, vam considerar d’interès treballar fora de les nostres fronteres en el moment de rebre una proposta de col·laboració directament de la Xina per tal que els estudiants descobrissin noves cultures, noves maneres de fer i de viure i com això influeix positivament a l’hora de projectar arquitectura. El treball ha estat realitzat conjuntament amb la School of Architecture de la Tsinghua University de Beijing; -es tracta de la universitat xinesa amb més reconeixement dintre el rànquing d’universitats de Shangai- en concret amb l’equip docent encapçalat per l’arquitecta i professora de projectes arquitectònics Dra. Yanmin Zhou.

ISBN paper: 9788460852827

arxivat sota: