Convocatòria d'ajuts a l'edició de revistes de recerca 2024

El Consell de Govern de la UPC ha obert la convocatòria d'ajuts 2024 per a l'edició i publicació de revistes digitals de recerca en accés obert.

La convocatòria va adreçada als centres, departaments, instituts universitaris de recerca i grups de recerca de la UPC que editin o tinguin en projecte editar alguna revista científica en accés obert, ja sigui de forma individual o en coedició amb altres organitzacions.

És objecte d’aquesta convocatòria:

• Potenciar les publicacions de recerca de la universitat en accés obert.
  • Donar suport a les unitats i grups de recerca de la UPC en l’edició de revistes de recerca en format digital i en accés obert.
  • Contribuir a la millora de la qualitat de les revistes editades per la UPC.
  • Donar suport a la seva visibilitat i internacionalització amb l’objectiu de millorar-ne l’impacte.
  • Impulsar projectes de creació de noves revistes dins dels àmbits de coneixement propis de la universitat.

Podeu consultar la convocatòria a l’adreça https://govern.upc.edu/ca/consell-de-govern/consell-de-govern/sessio-01-2024-del-consell-de-govern/comissio-de-recerca/aprovacio-de-la-convocatoria-2024-dajuts-a-ledicio-i-publicacio-de-revistes-digitals-de-recerca-en-acces-obert-de-la-upc.