Vés al contingut (premeu Retorn)

Publicada la resolució de la Convocatòria d’ajuts a l’edició de revistes digitals i en accés obert de la UPC

El Consell de Govern de la UPC ha aprovat la Resolució de la Convocatòria d’ajuts a l’edició de revistes digitals en accés obert de la UPC

La convocatòria va adreçada als centres, departaments, instituts universitaris de recerca i grups de recerca de la UPC que editin o tinguin en projecte editar alguna revista científica en accés obert, ja sigui de forma individual o en coedició amb altres organitzacions.

És objecte de la convocatòria:

• Potenciar les publicacions de recerca de la universitat en accés obert.
  • Donar suport a les unitats i grups de recerca de la UPC en l’edició de revistes de recerca en format digital i en accés obert.
  • Contribuir a la millora de la qualitat de les revistes editades per la UPC.
  • Donar suport a la seva visibilitat i internacionalització amb l’objectiu de millorar-ne l’impacte.
  • Impulsar projectes de creació de noves revistes dins dels àmbits de coneixement propis de la universitat.

Les revistes que s'han presentat a la convocatòria i han obtingut un ajut per a la seva edició son: