Vés al contingut (premeu Retorn)

Premsa

Notícies sobre esdeveniments, notes de premsa i d'altres materials informatius útils.

La UPC i la URV treballen conjuntament en un nou sistema de detecció de gasos que pretén revolucionar el mercat

Un grup d'investigadors de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), format pel professor Manel Dominguez-Pumar, el Dr. Lukasz Kowalski i l’estudiant d’enginyeria física Òscar Monge, del Micro and Nano Technologies Research Group, i amb la col·laboració del professor Eduard Llobet, del Centre d’Investigació en Enginyeria de Materials i micro/nano Sistemes (EMaS) de la Universitat Rovira i Virgili (URV) estan desenvolupant un sistema que millora significativament els actuals sensors de detecció de gasos i podria ser aplicat a diversos àmbits, tant industrials com domèstics.

Llegir Més