La Fundació Bosch i Gimpera organitza la 7a edició del curs Claus per Bioemprendre

El programa està obert a estudiants i doctors d’àmbit científic de totes les universitats catalanes.

Quan?

02/05/2017 de 18:30 a 20:30 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Centre Esther Koplowitz (CEK), Auditori Esteve (Planta Altell). C/ Rosselló 149-153, Barcelona 08036

iCal

La bioemprenedoria és fonamental per al bon desenvolupament de la biotecnologia. Per això, la fundació Bosch i Gimpera organitza una nova edició del curs Claus per Bioemprendre. Durant el programa es pretén conèixer com l'esperit emprenedor ha anat donant forma a la biotecnologia.

Claus per Bioemprendre tindrà lloc durant quatre jornades on els assistents tindran l'oportunitat de conèixer les opinions de primera mà d'experts en la matèria i CEO's d'importants empreses. A més se celebraran taules rodones i sessions de cafè networking.

Està Barcelona cridada a convertir-se en el nou Boston? Ho descobriràs a Claus per Biomprendre.

Les jornades se celebraran els dies 2, 9, 16 i 23 de maig. Tota la informació i les inscripcions es poden fer a: www.fbg.ub.edu/clausbioemprendre