Inscripcions obertes per al cafe aventura-IV forum de l'emprenedoria de sabadell

Continua obert fins al dia 22 d'abril el periode d'inscripció al IV Fòrum del l´Emprenedoria de Sabadell. El Cafè Aventura tindrà lloc el proper 26 de maig al CEI Can Roqueta. Si ets una persona emprenedora amb ganes d´obrir-te camí, tens una idea de negoci trencadora o estàs desenvolupant un projecte innovador, encara pots inscriure´t al Cafè Aventura i presentar el teu projecte en el marc del IV Fòrum de l´Emprenedoria de Sabadell.

Ja està en marxa la 4a edició del Cafè Aventura - IV Fòrum de l'Emprenedoria a Sabadell. Enguany, l'esdeveniment impulsat per l'Ajuntament de Sabadell a través del Departament de Promoció Econòmica amb la col·laboració dels ajuntaments de Barberà del Vallès, Castellar del Vallès i Sant Quirze del Vallès, es durà a terme el dia 26 de maig al Centre d'Empreses Industrials de Can Roqueta, Sabadell.
Aquest fòrum té com a principal objectiu premiar l'emprenedoria i la creació d'empreses innovadores, impulsant els projectes participants amb una formació en elevator pitch i facilitant el networking amb altres empreses, acceleradores, inversors, centres tecnològics i de recerca, experts, etc. millorant així la seva visibilitat.
Per aquest motiu, volem convidar-vos a fer partícips a les vostres empreses, persones emprenedores, centres educatius, etc.

Busquem persones emprenedores amb idees de negoci trencadores o que ja estiguin desenvolupant un projecte innovador i vulguin obrir-se camí.

Els 20 projectes seleccionats rebran una formació en elevator pitch, podran donar a conèixer el seu projecte al IV Fòrum de l'Emprenedoria a Sabadell i fer contactes per

impulsar el seu projecte.

Els projectes participants optaran a endur-se un premi de 2.000 euros al millor projecte, disposar d'un espai de treball a un viver d'empreses i obtenir assessorament dels millors experts.