Vés al contingut (premeu Retorn)

La Fundació Mobile World Capital llança el seu programa de tech-transfer 'The Collider'

The Collider va a adreçat a científics tecnòlegs i estudiants recent titulats que tinguin una expertesa remarcable en l'àmbit de l'Inteligencia Artifical, Internet-of-Things (IoT), Virtual or Augmented Reality i el Blockchain i que vulguin rellançar la seva carrera professional en el món empresarial però sense abandonar el vincle amb la recerca

La Fundació Mobile World Capital engega el seu programa de tech-transfer The Collider, que busca fer arribar el talent científic al mercat. El públic objectiu al qual s'adreça són els estudiants recentment titulats de màster, PhD o algun recercaire o post-doc que se li acabi la beca. Tampoc es descarta la participació d'algun estudiant de grau amb un expedient brillant i amb molta empenta per l'emprenedoria. Els àmbits en els quals s'emmarca The collider són la intel·ligència artificial, l'Iot, la realitat augmentada i el Blockchain.

La convocatòria ja està oberta i tanca el pròxim 29 d'octubre. Els candidats seleccionats formaran equips de 3 persones amb 2 emprenedors més de l'àmbit del business: un CEO, que liderarà el vaixell i una persona de negoci més operativa. A partir d'aquí tots 3 començaran un viatge de 10 mesos dividit en diferents fases:

• Bootcamp (4 setmanes): fase de team building, ideació i validació l'oportunitat de negoci comptant amb el feedback de la indústria.
  • Venture Builder (4 mesos): fase de fundació de l'start-up on es crearà el product MVP, la proposta de valor pel client, l'escalabilitat i el marketing, i el business plan.
  • Incubació (5 mesos): espai d'oficines al Pier01 i connexió amb l'ecosistema.

Tot aquest procés d'acompanyament estructurat es una plataforma dissenyada per la fundació i que està formada per diferents mentors, experts industrials i la col·laboració de corporacions que ajudaran a facilitar l'èxit dels projectes. Junt amb aquesta plataforma, The Collider disposa de fins a 150.000€ de finançament per start-up i connexió amb l'ecosistema inversor i de finançament públic.

Tota la informació del programa i les inscripcions es poden trobar seguint aquest enllaç.