error while rendering genweb.header

Esdeveniments

27/02/2023 fins a 02/03/2023 Fira Gran Via | Av. Joan Carles I, 64 08908 L’Hospitalet de Llobregat, Barcelona,
Una selecció d'iniciatives vinculades a la UPC presents a l'estand 8.1C33 del 4YFN entre el 27 de febrer i el 2 de març del 2023.
10/03/2021 de 12:00 a 13:00
Sessió on-line 10/03/2021 a càrrec d'Andreu Bové, Advocat Fiscalista, i Beltrán Sánchez, Director Preus Transferència. El despatx Bové Montero i Associats, una de les primeres firmes nacionals en el camp de l'auditoria, consultoria, assessorament comptable, jurídic-tributari i laboral.
24/01/2020 de 09:15 a 13:00 Campus UPC Baix Llobregat - Edifici RDIT (Castelldefels),
El pròxim 24 de gener de 2020 arriba la 1ª Edició Innovation Day - UPC Barcelona Tech amb la inauguració del nou Espai Emprèn UPC a l'edifici RDIT del Campus del Baix Llobregat (Castelldefels).
Les llicencies de software i en concret de software lliure estan presents en l’entorn de recerca i transferència de les universitats i centres de recerca cada cop de forma més habitual. En aquesta jornada, organitzada pel Barcelona Supercomputing Center (BSC) i la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), tractarem de manera participativa i resumida alguns dels aspectes a tenir en compte per gestionar i enfocar les llicències de software i més concretament de software lliure.
Itinerari de 4-5 píndoles formatives de curta durada (3h) dissenyat adhoc segons les àrees d’interès dels diferents campus de la UPC. Els participants podran conèixer i adquirir fonaments dels punts més importants, per la transferència al mercat, amb èxit, dels resultats de la seva recerca. Les píndoles seran impartides per professionals de l’àmbit de la transferència tecnològica, tant en la modalitat de patents com en la de software, així com experts en gestió de la innovació, juristes i professionals en les àrees de creació d’empresa. L’aforament és limitat i la inscripció és obligatòria. Adjunt podeu trobar tota la informació de les pindoles i el link per accedir al formulari d' inscripció.