INOVYN UPC 2020

Segona edició dels Premis Inovyn UPC 2020 per a estudiants de la UPC que presentin projectes innovadors en sector del vinil

Quan?

21/02/2020 a 11:00 fins a 15/05/2020 a 12:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Escola d'Enginyeria de Barcelona Est. EEBE

Nom de contacte

iCal

Inovyn UPC 2020 és una competició liderada pel Servei de Gestió de la Innovació, en el marc del Programa Emprèn UPC, i promoguda per INEOS, una de les companyies químiques més grans del món que actualment lidera el mercat internacional en el seu sector. La companyia INEOS, a través de la seva marca Invoyn, vol impulsar la innovació en el sector dels vinils donant l'oportunitat a estudiants de la UPC a presentar projectes innovadors que tinguin com element principal l’ús del vinil.

Per participar en aquesta competició cal ser estudiant de la UPC i que els projectes presentats representin una innovació en forma de  producte, servei o procés que compleixi els criteris combinats següents:

• Tenir un vincle amb vinil. Per exemple: additius; màquines de processament; compostos o compostos de vinil, logística, etc.
  • Contribuir a la imatge positiva de la indústria del vinil. Per exemple: ser una nova aplicació per al vinil; utilitzar material reciclat; reduir residus; millorar la higiene; preservar el medi ambient, etc.
  • Aportar millora als productes existents. Per exemple, substituir un altre material, a menys cost o rendiment superior; millorar les característiques mecàniques, químiques o estètiques dels productes vinílics existents; per permetre un millor processament o major productivitat, etc.
Els tres projectes guanyadors participaran en els premis globals INOVYN AWARDS 2022 amb premis de fins 10.000€
INSCRIPCIONS: aqui
BASES REGULADORES: aqui