PRESENTACIÓ DEL CANNABISHUB

La Universitat Politècnica de Catalunya i l'empresa Valenveras han posat en marxa el primer CannabisHub a nivell europeu.

Quan?

25/03/2021 des de 16:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

ONLINE

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

El pròxim 25 de març es celebra la jornada de presentació del CannabisHub, un projecte liderat pel Servei de Gestió de la Innovació de la UPC i l’empresa Valenveras amb l’objectiu de crear una comunitat sòlida formada per empreses, institucions i centres de recerca que tinguin com objectiu la innovació en el camp del CannabisHub i en convertir-se en referents del sector.

Valenveras és una empresa dedicada a la investigació i desenvolupament experimental en biotecnologia en els cultius de plantes medicinals, especialment en la cadena industrial, des de la selecció i la millora genètica fins al registre, el cultiu de les varietats i l'obtenció de productes derivats. Actualment Valenveras està dedicada especialment al cultiu del cànem industrial a través del desenvolupament de noves varietats així com d'eines de predicció de paràmetres agronòmics.

Aquest nou hub d’innovació respon a l’estratègia marc dels Innovation Ecosystem en la seva vertical de Corporate venturing que té com objectiu oferir una nova font d’emprenedoria corporativa en la que les empreses poden dinamitzar els seus processos d’innovació a través de la col·laboració amb emprenedors i startups generant noves oportunitats de captació de talent universitari així com nous models de negoci.

Informacio de la jornada:

📆 25 / 03

🕐 16h

📺 Youtube (en directe)

📲 Més informació i inscripcions: aqui

www.cannabishubupc.com

Twitter: @cannabishubupc