Vés al contingut (premeu Retorn)

Notícies del lloc
Rob Surgical, participada i patent UPC.
10a. edició del Premi UPC de Valorització de la Recerca
El Consell Social acaba de convocar la 10a. edició del Premi UPC de Valorització de la Recerca que té com a finalitat reconèixer la tasca dels grups de recerca de la UPC en les diferents modalitats de valorització d’aquesta activitat: transferència de tecnologia, patents i spin-off .
Workshop on Competitive Intelligence & Effective Exploitation of Patents
10-11-12 June, Barcelona
2n Congrés Catalunya Emprèn
4a convocatòria TECNIOspring
Informe: "La transferencia de I+D, la innovación y el emprendimiento en las universidades. Educación Superior en Iberoamérica. Informe 2015"
RedEmprendia ha publicat recentment un informe sobre la transferència i la innovació a les universitats.
Préstecs Participatius - Indústria del Coneixement
Convocatòria RedEmprendia Landing
KIC InnoEnergy Iberia llança el "Sustainable Energy Award" per a start-ups
KIC InnoEnergy, el motor de la innovació per a la indústria energètica d'Europa, ha posat en marxa la segona edició del Premi Iberia InnoEnergy KIC.
Obertura de la 5a convocatòria del Fons d'Emprenedors de la Fundació Repsol
Tens un projecte innovador en l'àmbit de l'eficiència energètica? El Fons d'Emprenedors, a través de la seva convocatòria anual, t'ofereix la possibilitat de donar suport al teu projecte, rebent formació i assessorament tecnològic, empresarial i legal, coordinat per un equip de tutors, a més d'ajuda econòmica, que oscil·larà entre 6.000 i 12.000 euros al mes fins un màxim de 24 mesos.
Oberta la convocatòria pel "Market Assessment Program"
5ª edició del programa d'acceleració EMPENTA
Protecció i aspectes legals de la comercialització d'aplicacions mòbils
CHALLENGES IN URBAN MOBILITY
CultHunting Day - Un matí intens de creativitat
Internacionalitza la teva start-up amb el Pla Esprint.
Sessió Informativa Pla Esprint
Presentacions SEGK al CCCB
Jornada informativa sobre Marie Curie MSCA
BCN TECH CITY - Primeres activitats 2016
Butlletí setmanal Barcelona Activa
Halma compra per 18 milions d'euros Visiometrics, una spin-off de la UPC
ACCIÓ Llança el Pla Embarca
Accelera les teves primeres vendes amb el Pla Embarca.
Obert el període d'inscripció al Model2Market
Model2Market: l'impuls que necessita el teu model de negoci
Un teixit contra el càncer.
Cibotex obre una nova inversió de 1,8 milions d'euros al "Crowdfunding" amb Capital Cell
Convocatòria oberta de projectes, Caixaimpulse 2016
Un programa per transferir els resultat de la vostra recerca en biotecnologia al mercat ia la societat.
Curs d'iniciació a la BioEmprenedoria
3,10,17 i 24 de maig de 2016
Inscripcions obertes per al cafe aventura-IV forum de l'emprenedoria de sabadell
Continua obert fins al dia 22 d'abril el periode d'inscripció al IV Fòrum del l´Emprenedoria de Sabadell. El Cafè Aventura tindrà lloc el proper 26 de maig al CEI Can Roqueta. Si ets una persona emprenedora amb ganes d´obrir-te camí, tens una idea de negoci trencadora o estàs desenvolupant un projecte innovador, encara pots inscriure´t al Cafè Aventura i presentar el teu projecte en el marc del IV Fòrum de l´Emprenedoria de Sabadell.
Emprenedoria: El repte de construir les empreses del futur
Sessió Informativa de ACCIÓ sobre Emprenedoria.
Smart Money4Stars (SM4S)
Acceleració intensiva de Spin-offs i Startups.