Notícies del lloc

17/12/2019

El pròxim 24 de gener de 2020 arriba la 1ª Edició Innovation Day - UPC Barcelona Tech amb la inauguració del nou Espai Emprèn UPC a l'edifici RDIT del Campus del Baix Llobregat (Castelldefels).

27/01/2020

El passat divendres 24 de gener de 2020 es va celebrar la primera edició del #UPCInnovationDay, organitzat pel Servei de Gestió de la Innovació. Una jornada per conèixer amb més detall els UPC Innovation Ecosystems, i com, des d'aquests, s'articula la transferència i innovació de coneixement i tecnologia per a les empreses, posicionant a la UPC com a partner tecnològic del teixit productiu.

06/02/2020

La Universitat Politècnica de Catalunya participa com a soci en el projecte Europeu IP-EXPERIENCE – Intellectual Property Experiential Program, per la promoció de la cultura de la propietat intel·lectual i industrial entre estudiants universitaris i joves investigadors.

03/03/2020

La Universitat Politècnica de Catalunya participa en la nova 'spinoff' Smart Tower, un servei de monitoratge per torres elèctriques de forma remota i autònoma.

18/03/2020

Davant la situació d'Alerta Sanitària del COVID-19 que estem vivint, us volem detallar la situació en la que es troben les diferents oficines de patents en relació a la possibilitat de realitzar tràmits i els terminis d’actuació que han estat modificats.

24/04/2020

Programa de recerca i transferència de tecnología que tanca l'escletxa entre la ciència i el mercat per a crear spinoffs basades ​​en tecnologia disruptiva que pot transformar els sectors com Internet de les coses, Blockchain, Intel·ligència Artificial, XR/3D, Nous Materials, Hardware o Robòtica.