Competició iFest

Oberta la competició iFest del 17 al 28 d'abril de 2023

Compte enrere per inscriure’s a l’iFest, la competició de reptes de la Generalitat de Catalunya.

La convocatòria està adreçada a estudiants d’entre 15 i 30 anys de diferents nivells educatius i es divideix en dues categories:

• Júnior (de 15 a 17 anys).

• Sènior (de 18 a 30 anys).

Els alumnes han de formar equips de 3 i escollir entre els 12 reptes publicats al web

També hi ha un repte lliure per a la categoria Sènior, al qual els equips poden aplicar amb projectes ja iniciats i que es volen accelerar, repte de gran interès pels estudiants universitaris.

L’objectiu de la iFest Competition és trobar les millors solucions als reptes proposats per empreses i organitzacions i per diferents departaments de la Generalitat de Catalunya.

Per tal de participar, els equips hauran de preparar una descripció del projecte, un vídeo per presentar en què consisteix la solució al repte i un prototip inicial (digital o físic) que la materialitzi. Consulteu amb més detall els requisits en aquest enllaç i a les Bases reguladores.

Premis:

• Categoria Junior: 1 programa d'acceleració a Cataluya.

• Categoria Sènior: 1 programa d'acceleració a l'estranger.

Hi haurà fases prèvies de semifinals, i la competició final serà el proper 13 de juny de 2023.

Docents, feu difusió de l’iFest entre les vostres alumnes! a més, els docents universitaris també hi poden formar part de l'iFest com a prescriptors, shakers i/o mentors.

Per qualsevol pregunta o dubte relativa a l’iFest escriviu a ifest@gencat.cat.

També es poden consultar les FAQs.