Convocatòria RedEmprendia Landing

RedEmprendia Landing és un programa d'internacionalització per spin-off i start-ups universitàries i professionals en innovació i emprenedoria. Ampliar mercats, buscar socis estratègics, rebre assessoria i formació empresarial, trobar partners tecnològics ... són només alguns dels avantatges que ofereix RedEmprendia Landing.
Els participants podran triar el seu destí entre les incubadores, acceleradores, parcs científics i tecnològics o centres de suport a l'emprenedoria de les universitats de RedEmprendia, el major ecosistema emprenedor de la regió iberoamericana.

Tota la informació clicant aquí.