CRAASH Barcelona 2021

Obert el període de presentació de propostes fins el 15/06/2021

Ja està oberta la convocatòria de la 4a edició de CRAASH Barcelona, el programa d'acceleració que ajuda investigadors i emprenedors a llançar al mercat innovacions en l’àmbit healthtech de la mà de l’acceleradora CIMIT (Boston).

El programa, amb un format híbrid que combina sessions presencials amb virtuals, s’adreça enguany de forma exclusiva a projectes sorgits de centres i instituts de recerca, universitats o impulsats per un emprenedor/a establert (o vinculat) a la BioRegió que estiguin relacionats amb l’àmbit dels dispositius mèdics, diagnòstic o de digital health.

Els projectes seleccionats estaran guiats per mentors experts d’arreu d’Europa i del CIMIT (Boston), l'acceleradora de salut amb més experiència del món, que ha impulsat més de 1000 projectes en 20 anys. Els projectes validaran les seves tecnologies i com encaixen en el mercat d’alguns dels ecosistemes sanitaris més importants d’Estats Units (Boston) i Europa (Barcelona i altres ciutats europees).

Raons per participar:

1. Validació del model de negoci

2. Formació per a preparar un bon Pitch i Pitch Deck complert

3. Oportunitat de presentar el projecte a inversors

4. Més de 35 hores de mentoria amb experts d'Estats Units i Europa

5. Accés a una àmplia comunitat de creadors d'empreses, KOL's, mentors i veterans de la indústria.

CRAASH Barcelona està organitzat per Biocat en colaboració amb CIMIT, l'acceleradora de salut amb més experiència del món. És un dels programes insígnia de Moebio, la iniciativa d'acceleració i innovació de Biocat.

APLICA

Més informació: