Curs d'iniciació a la BioEmprenedoria

3,10,17 i 24 de maig de 2016

La Fundació Bosch i Gimpera, juntament amb l’Associació de Biotecnòlegs de Catalunya, Biocat, CataloniaBio i la Fundació escola emprenedors, organitzen la sisena edició del curs «Claus per Bioemprendre», amb l’objectiu de compartir les experiències de bioemprenedors catalans amb llicenciats i investigadors en ciències de la vida i biomedicina, per tal que aquest intercanvi sigui font de motivació per a noves iniciatives. El curs compta també amb el patrocini de la Fundació Dr. Antoni Esteve.

En els temps actuals és difícil escollir el futur professional. Convertir-se en bioemprenedor i crear el teu propi negoci al voltant d’una oportunitat en biotecnologia o biomedicina és una realitat cada cop més freqüent i interessant. Les companyies d’èxit contenen una barreja especial d’ingredients: persones amb la intenció clara d’ajudar a resoldre problemes reals, una solució o descobriment científic que es pot posar en pràctica, un capital, una propietat intel·lectual, un model de negoci sostenible, i capacitat per comercialitzar-lo.

En aquest curs es presentarà  l’experiència personal de diferents bioemprenedors, bioemprenedors del nostre país , que tiren amb molta força companyies innovadores i internacionals. Ells respondran de primera mà les preguntes més freqüents, així com :

• Quan una idea és realment una bona oportunitat? Com la puc protegir?
  • Quin és el millor model de negoci per tirar endavant la meva idea?
  • Com puc formar el millor equip?
  • Necessito finançament? Si el necessito, on el trobo?
  • Quins són els principals riscos de les petites companyies?
  • Com evolucionen les companyies, i què he de tenir en compte per al futur?
  • Quina formació addicional em farà falta?

Preu : Total del curs és de 50 euros (els socis d’ASBTEC i membres del Grup UB gaudeixen d’un preu reduït de 30 euros).

Pàgina Web : http://www.fbg.ub.edu/clausbioemprendre/

Data: 3,10,17 i 24 de maig de 2016
Hora: 18:30h a 20:30h
Lloc: Centre Esther Koplowitz (CEK), Auditori Esteve (Planta Altell). C/ Rosselló 149-153, Barcelona 08036.
Curs adreçat a: estudiants i llicenciats en ciències de la vida (biologia, farmàcia, biotecnologia, medicina, bioquímica, veterinària, químiques), estudiants de màster, doctorats i joves investigadors.
Idioma:  Català i castellà, en funció del ponent.