Explorer Demo Day

Participa en #ExplorerDemoDay, assisteix als pitch dels semifinalistes, finalistes i coneix al guanyador d'aquesta edició!

No us perdeu la FINAL del programa Explorer per conèixer els participants de l'edició 2022 a la Universitat Politècnica de Catalunya.

L'equip guanyador viatjarà durant una setmana a l'esdeveniment internacional de l'European Innovation Academy a Porto, el juliol de 2022, una experiència emprenedora intensiva d'immersió i formació juntament amb la comunitat Explorer i emprenedors d'altres països.

4 de maig a les 12 h, Barcelona, Campus Nord - UPC

Inscriu-t'hi ja per assistir-hi presencialment, PLACES LIMITADES! (INSCRIPCIONS)

Promotors: Santander Universidades Universitat Politècnica de Catalunya
Direcció i coordinació: Santander International Entrepreneurship Center | CISE i Emprèn UPC | Innovació UPC