Inscripcions a l'iFest Bootcamp

Obertes les inscripcions a l'iFest Bootcamp fins al 9 de febrer

L’iFest és un programa d’emprenedoria i innovació que ofereix acompanyament als joves amb l’objectiu de promoure el seu talent i fomentar la creació de solucions als reptes de la societat. Aquests reptes (12) provenen de la ciència, la tecnologia i la disrupció i estan estretament vinculats als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS). L'iFest està estructurat en 4 activitats bàsiques: iFest Bootcamps, iFest Competition, iFest Acceleration i iFest Open Campus.

L’iFest està adreçat a tots aquells joves que tinguin interès per la ciència, la innovació, la tecnologia i que vulguin fer aportacions disruptives a la societat:

• Persones joves de Catalunya de 15 a 30 anys, estudiants darrers cursos d’ESO, Batxillerats, Formació Professional i estudis universitaris.

• Persones joves de fora de Catalunya de 18 a 30 anys, estudiants de graus universitaris, màsters i doctorats.

Els i les joves (players) s’han de constituir en equips: en la categoria júnior compten amb un docent o leader (shaker) que els guia en tot el projecte.

Els docents universitaris també hi poden formar part de l'iFest com a prescriptors, shakers i/o mentors.

iFest Bootcamp, From challenge to solution, és una de les activitats de l'iFest, que consisteix en un entrenament intensiu i concentrat en uns pocs dies (del 27 de febrer al 24 de març), que busca proporcionar el suport en la preparació del repte i el prototipatge amb la metodologia Design Thinking. La metodologia utilitzada es basa en quatre fases: Inspiració, Ideació, Prototipatge i Comunicació. Aquesta metodologia fomenta la creativitat i condueix els projectes cap a la disrupció. Durant el procés, es treballaran amb dinàmiques i continguts d’innovació disruptiva.

Inscripcions fins el 9 de febrer a: iFest Bootcamp, From challenge to solution