Jornada “Entrada en vigor del nou sistema de patent europea amb efecte unitari"

Lloc: Edifici Vèrtex UPC. Hora: 11h00

El Vicerectorat de Transferència, Innovació i Emprenedoria, us convida el proper dimecres 17 de maig  a les 11:00 hores a la Sala d'actes de l'edifici Vèrtex a la Jornada per presentar l' “Entrada en vigor del nou sistema de patent europea amb efecte unitari" a càrrec de Montserrat Janet de ZBM Patents & Trademarks i seguidament hi haurà un col·loqui amb Bernabé Zea (soci fundador i CEO de  ZBM Patents & Trademarks) i el professor i investigador de la Universitat Politècnica de Catalunya i cofundador de Fractus, Carles Puente i Baliarda.

Es tracta d’una jornada introductòria sobre els canvis que suposarà per la comunitat científica de la UPC l'entrada en vigor el proper 1 de juny de 2023 del sistema unificat de patents, i que els permetrà debatre i familiaritzar-se amb les implicacions, oportunitats, dubtes i decisions a prendre amb l'entrada en vigor del Tribunal unificat de patents i la patent unitària Europea.

Agenda:

11:00 h. Benvinguda institucional:
Climent Molins. Vicerector de Transferència , innovació i Emprenedoria UPC.

11:05h. La patent unitària i el Tribunal Unificat de Patents: implicacions, oportunitats, dubtes i decisions a prendre.

Montserrat Jané. Agent de Patents Europees. Experta en Litigis de Patents a Europa Sòcia ZBM Patents & Trademarks.

11:50h: Col·loqui sobre l’inici del sistema de la patent unitària i la Unitary Patent Court (UPC) i com pot beneficiar al sistema europeu d’innovació. Pros i contres versus el sistema americà. Com pot ajudar a la transferència de les tecnologies de les universitats catalanes....
Carles Puente, professor de l'ETSEB i co-fundador de Fractus i Bernabé Zea (soci i CEO  ZBM Patents & Trademarks).

12:30h. Finalització de la Jornada.

Organitza: Servei de gestió de la Innovació UPC (SGI)
Format: híbrid ( presencia/online)
Lloc: Sala d'actes de l'edifici Vèrtex
Jornada oberta a tot el públic  amb inscripció obligatòria. Inscriu-t'hi ara!