La UPC participa al IP-EXPERIENCE

La Universitat Politècnica de Catalunya participa com a soci en el projecte Europeu IP-EXPERIENCE – Intellectual Property Experiential Program, per la promoció de la cultura de la propietat intel·lectual i industrial entre estudiants universitaris i joves investigadors.

El projecte IP EXPERIENCE, coordinat per Fundació Politècnica de Milà i amb la participació PoliHub Start-Up District and Incubator, inclou una sèrie de sessions de formació per simular la protecció de solucions innovadores mitjançant drets de Propietat Intel·lectual i Industrial (patents, marques comercials, dissenys, drets d’autor), posant a disposició dels estudiants diverses eines web. Així mateix es celebraran diferents tallers i esdeveniments, un dels quals tindrà lloc a Barcelona el 9 de juliol de 2020.

IP EXPERIENCE està cofinançat per l’European Intel·lectual Property Office-EUIPO i és un dels 13 projectes finançats el 2020 dedicats a promoure la cultura de la propietat intel·lectual i industrial, el seu respecte i la lluita contra la falsificació.

Per obtenir més informació sobre el projecte IP EXPERIENCE, cliqueu AQUÍ.