11 de juny, proper gran esdeveniment del projecte IP-EXPERIENCE amb la participació de la UPC.

La UPC participarà l’11 de juny en una jornada en directe per promoure la IP entre estudiants i joves investigadors.

El proper 11 de juny la UPC participarà en el primer dels dos esdeveniments en viu programats en el projecte IP-EXPERIENCE-Intellectual Property Experimental Program, per la promoció de la cultura de la propietat intel·lectual i industrial entre estudiants universitaris i joves investigadors.

El projecte IP EXPERIENCE està coordinat per Fundació Politècnica de Milà amb la participació PoliHub Start-Up District and Incubator. Entre d’altres activitats, estan programats dos esdeveniments en viu, el primer, organitzat per la FPM, tindrà lloc el proper 11 de juny i el segon, coordinat per la UPC, tindrà lloc el 2 de Juliol. Ambdòs esdeveniments es realitzaran on-line i seran gratuïts, previa inscripció.

En la sessió on-line prevista per l’11 de juny, que serà accessible a tots els públics previa inscripció, la UPC i la Fundació Politècnica de Milà compartiran les seves experiències i perspectives en relació a la protecció i la transferència de la propietat intel·lectual i industrial generada a la universitat.

En els propers dies s’obrirà el període d'inscripció per tots aquells estudiants i investigadors que tinguin interès en conèixer com es treballa des de diferents universitats per posar en valor el coneixement generat per estudiants i investigadors.

Si voleu consultar tota la informació referent al esdeveniment del proper 11 de juny, feu click AQUÍ.

Per més informació sobre el projecte IP EXPERIENCE, podeu consultar la web https://www.ip-experience.eu/