La xarxa XRE4S publica vídeos de membres UPC

XRE4S - R+D+I Network Energy for Society, publica una sèrie d’entrevistes a tots els seus membres, entre ells 10 entrevistes a investigadors i caps de grup de recerca de la UPC

La xarxa XRE4S - R+D+I Network Energy for Society, ha publicat a través del seu Canal YouTube un total de 35 entrevistes a tots els seus membres, entre aquestes hi ha 10 entrevistes a investigadors i caps de grups de recerca de la UPC.

La R+D+I Network Energy for Society és un ecosistema de 14 centres de recerca i d'universitats, amb 39 grups de recerca i més de 500 investigadors. La xarxa agrupa experts en el sector energètic de Catalunya amb la vocació de promoure la transferència de tecnologia i la valorització de tecnologies al teixit productiu i la societat. La seva missió és augmentar l’impacte de la transferència de tecnologia al sector productiu i social de Catalunya, i convertir la XRE4S en un fons d'innovació en energia a nivell internacional.

Podeu trobar tota la informació sobre la xarxa a: https://xre4s.cat/

Entrevistes a membres de la UPC:

Research Center on Renewable Electrical Engineering Systems (SEER), Joan Rocabert Delgado

Centre Tecnològic de Transferència de Calor (CTTC), Joaquim Rigola

MCIA Innovation Electronics Center, Luis Romeral

Environmental Engineering group (ENMA), Beatriz Amante

Advanced Control Systems (SAC), Vicenç Puig

Micro & Nanotechnologies group (MNT), Edgardo Saucedo

Power Electronics Research group (GREP), Sergio Busquets-Monge

Nanoengineering of Materials Applied to Energy (NEMEM), Jordi Llorca

Centre d'Innovació Tecnològica en Convertidors Estàtics i Accionaments (CITCEA), Daniel Montesinos

Numerical Optimization & Modeling group (GNOM), Javier Heredia

EN: “This project is co-financed by the European Regional Development Fund of the European Union in the framework of the ERDF.”

CAT: “Projecte cofinançat pels Fons Europeus de Desenvolupament Regional de la Unió Europea en el marc del PO FEDER de Catalunya 2014-2020 i el suport de la Secretaria d’Universitats i Recerca del Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya.”