Myosleeve, projecte del CREB UPC, escollit pel programa d'acceleració CRAASH Barcelona.

El projecte Myosleeve, de l'Investigador del CREB-UPC, M.A Mañanas, ha estat seleccionat entre un total de 78 projectes de 21 països per participar en el el programa d’acceleració CRAASH Barcelona. El programa és impulsat per Biocat en col·laboració amb el CIMIT (Boston).

Un total d’11 projectes liderats per emprenedors de 4 països europeus (Espanya, França, Irlanda i Regne Unit), incloent-hi 5 projectes de la BioRegió de Catalunya, han estat escollits per participar a la 3a edició de CRAASH Barcelona, el programa d’acceleració impulsat per Biocat en col·laboració amb el CIMIT (Boston), que forma part dels bootcamps d’EIT Health.

Entre els projectes seleccionats destaquem Myosleeve, impulsat per l'investigador del CREB-UPC, M.A Mañanas. Aquest projecte està desenvolupant un dispositiu mèdic intel·ligent pel braç basat en l’electromiografia superficial d’alta densitat que permet fer un monitoratge a temps real del pacient durant la recuperació de l’epicondilitis (colze de tenista). Aquest dispositiu permetrà un tractament personalitzat i una recuperació més ràpida de la lesió muscular.

CRAASH Barcelona formarà aquests projectes seleccionats per comercialitzar la seva tecnologia en els propers de 3 a 5 anys. Els participants estaran guiats per mentors experts del CIMIT (Boston), l’acceleradora sanitària amb més experiència al món, i vuit experts europeus del sector sanitari.

CRAASH Barcelona és un programa intensiu de 12 setmanes dividit en tres fases. La primera fase permetrà als equips validar si la seva tecnologia pot cobrir una necessitat real i trobar un lloc al mercat. Els equips treballaran amb experts del CIMIT a Boston, primer a través de reunions virtuals i posteriorment presencialment en un esdeveniment a Barcelona.

La segona i tercera fase de CRAASH Barcelona permetran als equips validar el seu projecte en alguns dels millors ecosistemes sanitaris dels Estats Units (Boston) i Europa (Galway i altres ciutats europees importants).