Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / Notícies

Notícies del lloc
  • El despatx Bové Montero i Associats, una de les primeres firmes nacionals en el camp de l'auditoria, consultoria, assessorament comptable, jurídic-tributari i laboral ofereix aquesta sessió a càrrec d'Andreu Bover, Advocat fiscalista, i Beltrán Sánchez, director Preus Transferència.

• Ajudes de la OEPM per al foment de sol·licituds de patents i models d'utilitat 2021

• L’informe de l’Oficina Europea de Patents ha fet públic que la Universitat Politècnica de Catalunya 𝐞́𝐬 𝐥𝐚 𝐩𝐫𝐢𝐦𝐞𝐫𝐚 𝐝𝐞 𝐥’𝐄𝐬𝐭𝐚𝐭 𝐚𝐦𝐛 𝟏𝟓 𝐩𝐚𝐭𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐬𝐨𝐥·𝐥𝐢𝐜𝐢𝐭𝐚𝐝𝐞𝐬 𝐞𝐥 𝟐𝟎𝟐𝟎.

• Entrevistem a Vöbu, el primer mini-robot que detecta els nivells de contaminació invisibles per obtenir un ambient saludable, lliure d’acumulacions de CO2 i millorar la qualitat d’aire en interiors.

• Obert el període de presentació de propostes fins el 15/06/2021

• Itinerari formatiu de 10 de sessions per a estudiants i/o recent titulats/des UPC per adquirir coneixements i desenvolupar competències en emprenedoria

• Origim vol converitr-se en la marca referent en disseny i desenvolupament de productes innovadors i sostenibles de materials naturals i/o reciclats.

• Connecta't al Demo day del Programa de la Ciència al Mercat!

• Wecaria, a través del seu software Panopticar, té com objectiu revolucionar la manera en com els tallers obtenen les dades dels vehicles dels seus clients.

• Call permanently open, next cut-off for applications: 22 March 2021.