Call de Tecnologies 2021 The Collider

Oberta Call fins el 07/03/2021. Tens una tecnologia disruptiva que pot transformar els sectors Salut, Indústria 4.0, Energia, Mobilitat o AgriFood? Participa en The Collider Call for Tech 2021 i canvia el futur!

Oberta la nova convocatòria de Tecnologies 2021 The Collider fins el proper 07/03/2021.

Programa d’innovació que connecta projectes emprenedors disruptius amb empreses de primer nivell i experts en negocis.

Dirigit a:

• Estudiants de màster, doctorat, PhD, PostDoc o investigadors vinculats a un grup de recerca d’universitats o centres de recerca o tecnològics que disposin de l’autorització expressa per part de la institució.

• Disposar de coneixements experts en intel·ligència artificial, internet de les coses, realitat virtual, modelatge 3D, dispositius mèdics, hardware industrial, robòtica, materials, blockchain i 5G, entre d’altres.

S'ofereix:

• Programa d’emprenedoria:El programa comença després de la selecció dels projectes tecnològics que millor resolguin els reptes sectorials d’aquesta edició:Validació de mercat: et connectarem a corporacions líders de la indústria per validar el teu projecte i desenvolupar-hi proves pilot.

• Fase 1: Opportunity Validation (14/04 al 6/06). Orientada a validar la tecnologia amb la indústria i el seu grau de transferibilitat. Al final d’aquesta fase, un comitè d’experts de la indústria seleccionarà els projectes aptes per passar a la següent etapa.
    • Fase 2: Business Validation (6/09 al 17/12). Junts crearem un equip amb emprenedors en sèrie per treballar en la definició d’un MVP i el Business Plan de la futura startup.
  • Acompanyament: Treballaràs amb mentors reputats de grans empreses i startups d’èxit, que t’assessoraran al llarg del procés de validació.

• Finançament: Al final de la fase de Business Validation, aquells projectes seleccionats pel comitè d’inversió, podran ser escollits per constituir una startup deep tech i accedir a un capital llavor de fins a 100.000€.

• Hub Tecnològic: Desenvoluparàs el teu projecte des del Pier01 - BCN TechCity, el Hub tecnològic més important del sud d’Europa.