Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / Notícies / Oberta Convocatòria De la Ciència al Mercat

Oberta Convocatòria De la Ciència al Mercat

Programa per fomentar la transferència de tecnologia de titulats de màster o doctorat amb una tecnologia diferencial.
Oberta Convocatòria De la Ciència al Mercat

La Universitat de Barcelona, la Universitat Autònoma de Barcelona, la Universitat Politècnica de Catalunya i la Universitat Pompeu Fabra posen en marxa la tercera edició del Programa ‘De la ciència al mercat’, emmarcat en el Programa Catalunya Emprèn i el Programa per promoure l’emprenedoria territorial especialitzada (Programa PRIMER de preacceleració).

L’objectiu del Programa és promoure l’emprenedoria científica i dotar als doctorands i doctors de les universitats de les eines necessàries per tal d’explorar la possibilitat de crear una empresa derivada de la recerca.

Compta amb el suport del Departament d’Empresa i Coneixement i el cofinançament del Fons Social Europeu.