Oberta la convocatòria "CaixaImpulse Programme"

El programa va dirigit als grups universitaris de recerca especialitzats en els àmbits sanitari i ciències de la vida

El programa "CaixaImpulse" obre el procés d'inscripció fins al 15 de març de 2017. La convocatòria està especialment dirigida als grups de recerca de les universitats, fundacions universitàries, centres de recerca i transferència, centres tecnològics, hospitals, fundacions hospitalàries i institucions sense ànim de lucre especialment dedicats a l'àmbit de la sanitat i ciències de la vida, interessats en transferir el coneixement del laboratori al mercat o la societat en general. La condició que s'estipula és que els interessats/des han de ser els propietaris/es o co-propietaris/es dels actius (protegits o en procés de ser-ho) procedents de la recerca i sotmesos al Pla de Valorització.

"CaixaImpulse Programme" ofereix un servei de suport que inclou trainingmentoring i expert advice i també activitats dedicades al networking amb empreses del sector, així com inversors, emprenedors i nous talents, amb la intenció de promocionar el desenvolupament d'un pla de valorització, plans de comercialització / negoci, crear oportunitats de cooperació i agilitzar la incorporació dels projectes al mercat.

Concretament, el suport que ofereix aquest programa inclou:

• Un ajut amb un import màxim de 70.000 euros per a la implementació de plans de valorització (posteriorment, "Ajut per a la Valorització").

• Suport per part de leading mentors de la indústria per a definir la millor opció de Valorització i de comercialització / Pla de negoci.

• Contacte amb empreses, emprenedors i inversors per a monitorar els plans de Valorització i Comercialització / Negoci, i la creació d'oportunitats de col·laboració i negoci.

• Training especialitzat i expert monitoring en les àrees de gestió de projectes, valorització de la tecnologia, negociació de llicències, creació de negoci i finançament.