Seminari Web: Patents i models d'utilitat

Com protegir els resultats de la meva recerca: Què necessito saber sobre patents i models d’utilitat? - 16/02/2022

Sessió formativa, que permet familiaritzar-se amb els diferents tipus de Propietat Industrial i Intel·lectual, dins del context de patents i models d’utilitat. També et donarà eines per conèixer quin és el millor moment per protegir els teus resultats de recerca i com fer cerques de documents.

Ponent: Sergio Escorza

Director del Departament de Patents en "UNGRIA Patentes i Marcas". Màster en Biorecursos per la Universitat de Mie (Japó), Doctor en Biologia per la Universitat de Califòrnia, Sant Diego (USA), i Agent de Patents Europees. Trajectòria professional en l'àmbit acadèmic, empresarial i d'assessoria: investigador en centres públics de recerca, professor titular en la Universitat Estatal de Califòrnia, Los Angeles, i responsable de propietat industrial i aliances estratègiques d'I+D+i en empreses de l'àmbit biotecnològic, on ha treballat en la interfase entre I+D+i, desenvolupament i coordinació de projectes, i protecció i transferència de resultats.

Presenta el Seminari Web: Dr. Climent Molins, Vicerector de Transferència, Innovació i Emprenedoria de la UPC.

Dimecres 16 de febrer de 2022

Agenda Jornada:

9:30h Presentació del Seminari Web ·Dr Climent Molins. Vicerector de Transferència, Innovació i Emprenedoria de la UPC.

9:40h Com protegir els resultats de la recerca?* ·Sergio Escorza. Direcció Departament de Patents de UNGRIA Patentes y Marcas.(*)Ponència en castellà.

11:10h Precs i preguntes

Inscriu-te