Smart Money4Stars (SM4S)

Acceleració intensiva de Spin-offs i Startups.

S'ha llançat una nova edició de Smart Money4Starts: el programa d'acceleració intensiva i accés a fonts de finançament dirigit a empreses universitàries en el marc de Spin2016, celebrat a Santiago de Compostela del 29 de setembre al 1 d'octubre d'aquest mateix any.

Aquest any, SM4S es presenta més que un fòrum d'inversió, ja que a més a més de posar en contacte els emprenedors que busquen finançament amb els principals inversors, acceleradores i fons de capital de risc, etc., de Iberoamèrica, el programa també inclou 4 dies d'acceleració intensiva a Spin 2016, premis per aquelles empreses més innovadores, reunions B2B, una zona de showroom... Aquestes són només algunes de les moltes oportunitats que tindran aquells emprenedors seleccionats. El termini d'inscripció romandrà obert fins al 30 de juny del 2016, i es podrà realitzar en la següent pàgina web: www.spin2016.org/sm4sOn també es pot trobar més informació sobre l'esdeveniment.

Així doncs, Smart Money 4 Starts és una gran oportunitat per totes les empreses universitàries que desitgin créixer, internacionalitzar-se o escalar i consolidar el seu negoci.