The Collider Call de Tecnologies 2022

Programa de transferència de tecnologia del Mobile World Capital Barcelona amb el suport del Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya, obert fins el 27/02/2022

The Collider pretèn apropar la ciència al mercat, fomentant l’actitud emprenedora en universitats i centres d’investigació, per tal de generar spinoffs d’alt valor afegit per a la indústria i la societat.

El reptes de l’actual edició s’agrupen en 5 sectors principals: Salut, Indústria 4.0, Energia, Mobilitat i Agri-Food.

Després de la Call for Technologies, se seleccionaran els 15 projectes que millor resolguin els reptes industrials i seran convidats a participar a la nova edició de The Collider. Els projectes escollits rebran unes aportacions de 2.000€ fruit de la col·laboració entre la Generalitat de Catalunya i el programa The Collider.

Dirigit:

• Membres vinculats a un grup de recerca d’universitats o centres de recerca o tecnològics (estudiants de màster, doctorat, PhD, PostDoc o investigadors) que disposin de l’autorització expressa per part de la institució.
  • Disposar de coneixements experts en intel·ligència artificial, internet de les coses, realitat virtual, modelatge 3D, dispositius mèdics, hardware industrial, robòtica, materials, blockchain i 5G, entre d’altres.

S'ofereix:

• Programa d’emprenedoria: El programa comença després de la selecció dels projectes tecnològics que millor resolguin els reptes sectorials d’aquesta edició:
    • Fase 1: Opportunity Validation (06/04 al 25/05). Orientada a validar la tecnologia amb la indústria i el seu grau de transferibilitat. Al final d’aquesta fase, un comitè d’experts de la indústria seleccionarà els projectes aptes per passar a la següent etapa.
    • Fase 2: Business Validation (05/09 al 16/12). Es crearà un equip amb emprenedors en sèrie per treballar en la definició d’un MVP i el Business Plan de la futura startup.
  • Validació de mercat: connexió amb corporacions líders de la indústria per validar el projecte i desenvolupar-hi proves pilot.
  • Acompanyament: Treball amb mentors reputats de grans empreses i startups d’èxit, que assessoraran al llarg del procés de validació.
  • Finançament: Al final de la fase de Business Validation, aquells projectes seleccionats pel comitè d’inversió, podran ser escollits per constituir una startup deep tech i accedir a un seed-capital de fins a 100.000€.
  • Hub Tecnològic: Desenvolupament del projecte des del Pier01 – Barcelona Tech, el Hub tecnològic més important del sud d’Europa.

Convocatòria oberta fins el 27 de febrer de 2022.

Per conèixer més detalls, visita https://thecollider.tech/call-for-technologies/