Serveis

Personal Docent i Investigador

• Assessorament sobre la protecció dels resultats de la recerca

•  Determinació del tipus de protecció, l’àmbit geogràfic,etc

• Assessorament per establir l’estratègia més idònia a seguir amb cadascun dels resultats de la recerca

• Gestió de la cartera de patents de la UPC:
    1. Registre i tramitació
    2.  Seguiment de les sol·licituds i les patents
    3. Extensions internacionals (PCT, EP, US, ...)
  • Valorització de la cartera de patents UPC

•  Promoure cultura de protecció a l’entorn de la recerca
  1.  Jornades sobre patents pels investigadors
  2. Formació en aspectes relatius a la propietat industrial i intel·lectual

• Ajudar als investigadors a exportar els resultats protegits de la recerca a l’entorn industrial, contactant amb empreses, creant sinèrgies amb agents que facilitin aquesta transferència.

• Negociar i gestionar llicències que permetin arribar a obtenir un retorn dels resultats protegits.

• Mesurar la patentabilitat de les invencions que arriben a la oficina, mitjançant l’anàlisi de cerques en BBDD especialitzades.

Empreses

Estudiants

• L'Espai d'Emprenedoria Emprèn UPC un espai adreçat a estudiants o recent titulats que tinguin una idea de negoci i necessitin un espai on poder fer-la realitat. A l'Espai Emprèn UPC podran desenvolupar-la en fases inicials rebent formació i assessorament : Emprèn UPC