Jornada ”Enginyeria i Recerca Aplicada a Sistemes i Processos Tèxtils: Noves Vies d’Innovació i Millora de Producte”

L’objectiu de la jornada és donar a conèixer els resultats de diverses col·laboracions recents amb la indústria del sector i exposar la capacitat del Centre per a recolzar les empreses productores de maquinària i manufactureres tèxtils, actuant com a unitat de R+D i obrint noves vies de millora i innovació de producte.

Quan?

23/05/2016 de 09:00 a 10:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Sala d'actes del INTEXTER, carrer Colom 15, Terrassa

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

El proper dimecres 14 de desembre es celebra la jornada ”Enginyeria i Recerca Aplicada a Sistemes i Processos Tèxtils: Noves Vies d’Innovació i Millora de Producte”, a càrrec del laboratori de Sistemes i Processos Tèxtils de l’INTEXTER, que reuneix molts anys d’experiència en el desenvolupament i la recerca orientada a la innovació en sistemes productius tèxtils.

L’acte està organitzat conjuntament per la Regidoria d’Universitat i Societat del Coneixement de l’Ajuntament de Terrassa, el laboratori de Sistemes i Processos Tèxtils de l’INTEXTER i el Centre de Transferència Tecnològica de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Consulteu el programa

Dia i hora: 14 de desembre de 2011, de 9 a 12.30 hores.

Lloc: INTEXTER, C/Colom, núm. 15, Terrassa.

L’assistència és gratuïta però les places són limitades i s’assignaran per rigorós ordre d’inscripció. Per tant, és necessari confirmar l’assistència mitjançant l’enllaç: https://aoberta.terrassa.cat/tramits/ferTramit.jsp?id=3921 o bé trucant al telèfon 93.736.30.23