30 empresaris de Bangladesh visiten l’INTEXTER de la UPC

Aquesta és la cinquena delegació internacional d’empresaris del sector tèxtil que visita l’INTEXTER durant aquests darrers dies

Una delegació de 30 empresaris  de Bangladesh, encapçalada pels secretaris ministerials de Comerç i d’Indústries Tèxtils, coneixerà de primera mà la capacitat d’innovació tecnològica de  l’INTEXTER de la Universitat Politècnica de Catalunya. BarcelonaTech (UPC), el proper dia 29 de setembre, a les 12.30h. La visita ha estat organitzada amb motiu de la fira ITMA a Barcelona i en col·laboració amb l’Àrea de Cooperació Internacional  d’ACC1Ó de la Generalitat de Catalunya. Aquesta és la cinquena delegació d’empresaris del sector tèxtil que visita l’INTEXTER durant aquests darrers dies, després que ho hagin fet també empresaris coreans, xinesos, francesos i argentins.

Entitats que visitaran l’INTEXTER

Visitaran l’INTEXTER de la UPC al voltant de 30 representants d’alt nivell dels ministeris Tèxtil  i de Comerç (MOC), la Comissió de Planificació, l’Institut Nacional d'Investigació Formació i Disseny Tèxtil (NITTRAD), Bangladesh Tèxtil Mills Association (BTMA), Fabricants de Roba de Bangladesh, l'Associació d'Exportadors (BGMEA), Fabricants de Peces de punt de Bangladesh, l'Associació d'Exportadors (BKMEA), l’Institut de Moda i Tecnologia (BIFT),l’Institut de Recerca i Tecnologia de peces de vestir (IART), i Better Work in Textiles and Garments (BWTG).

El sector tèxtil a Bangladesh
El sector tèxtil i del vestit és la columna vertebral de les exportacions de Bangladesh. Representen prop del 82% dels ingressos totals d'exportació. L’exportació de tèxtils i peces de vestir gairebé es va duplicar entre de l’any 2004 al 2011, en que va passar de 6.7000.000 milions  de dòlars a  13.200.000 milions  de dòlars.