Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / Notícies / Dos treballs dirigits pel Prof. Fernando Carrillo s’enduen els premis de la Fundació Mina d’Aigües de Terrassa

Fernando Carrillo, responsable del laboratori de Tecnologia Tèxtil-Química del INTEXTER, ha dirigit els dos treballs que enguany s’han endut ex-aequo el Premi Fundació Mina d’Aigües de Terrassa, en la seva tercera edició.

L’objectiu d’aquest guardó és premiar els millors projectes fi de carrera i màster de les escoles del Campus de Terrassa, del curs acadèmic 2011-2012.

Els treballs premiats han estat:
  • "ISOTERMES I CINÈTIQUES DE BIOSORCIÓ D’ESPÈCIES QUÍMIQUES SOBRE FIBRES DE QUERATINA PROCEDENTS D’UN RESIDU", redactat per Sílvia Ramos Pastor i dirigit per Fernando Carrillo Navarrete amb la col·laboració de Montserrat López Mesas.
  • "VALORACIÓ D’UN RESIDU BIOGÈNIC PER A L’ELIMINACIÓ DE METALLS PESANTS CONTINGUTS EN EFLUENTS AQUOSOS CONTAMINATS", redactat per Marta Casadesús i Fusté i dirigit per Fernando Carrillo Navarrete, amb la col·laboració de Montserrat López Mesas i Cristina Palet Ballús. El lliurament del premi de mans de Pere Navarro, President del Patronat de Fundació Mina i alcalde de Terrassa, ha tingut lloc en el decurs de l’acte de graduació celebrat a l’Escola d’Enginyeria de Terrassa, celebrat el passat dijous dia 12.