Vés al contingut (premeu Retorn)

El professor Enric Carrera, escollit nou director del INTEXTER

El Consell de l'INTEXTER, reunit en sessió extraordinària el passat 20 de desembre, va escollir al professor Enric Carrera i Gallissà, com a nou director de l'Institut d'Investigació Tèxtil i Cooperació Industrial per als propers quatre anys.

Enric Carrera és Professor Titular d'Universitat. Doctor en Enginyeria Tèxtil per la UPC, ha estat Sotsdirector d'Entorn Industrial de l'Escola Universitària d'Enginyeria Tècnica Industrial de Terrassa, Director de la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat i Secretari acadèmic del Departament d'Enginyeria Tèxtil i Paperera.

La seva recerca gira a l'entorn de la física tèxtil i en particular en l'avaluació objectiva de teixits i especialment en l'avaluació de la forma del caient dels teixits així de la seva mà, tacte i confort. Treballa també en tèxtils sostenibilistes i avaluació de la sostenibilitat a la indústria tèxtil.

Ha impartit les assignatures: Materials tèxtils, Confeccionabilitat, Avaluació de la qualitat dels teixits, Tecnologies ambientals i Sostenibilitat al Grau en Enginyeria de Disseny Tèxtil i Tèxtils per al disseny de producte al Grau en Enginyeria de Disseny Industrial i Disseny de producte, així com Gestió ambiental i Sostenibilitat al Màster Universitari en Enginyeria Tèxtil i Paperera.

Al 2002 va guanyar el Premi a la Qualitat en la Docència Universitària i el premi a la Sostenibilitat del Col·legi d'Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona.