Innotex Center – Intexter ha col·laborat en la construcció de la moto del grup MotoSpirit de la ETSEIAT

Innotex Center – Intexter  ha contribuït en el desenvolupament i construcció del xassís de fibra de carboni de la moto desenvolupada pel grup MotoSpirit de la ETSEIAT, que ha quedat 5è, entre altres 30 participants, en el concurs mundial MotoStudent.

Els equips participants han pogut posar a prova les motocicletes que han estat dissenyant i fabricant durant els darrers 18 mesos, a la competició internacional bianual MotoStudent, organitzada per TechnoPark MotorLand i la Fundació Moto Engineering. Aquesta competició ha tingut lloc al circuit Motorland Aragó, d'Alcañiz, del 2 al 5 d’octubre.

Al campionat MotoStudent 2014 han participat equips d’universitats d’Espanya, Portugal, Itàlia, Hongria, Brasil i Equador.