L'INTEXTER simula una evacuació d'emergència

El matí del 15 d’abril es va realitzar un simulacre tècnic d’evacuació total a l’Institut d'Investigació Tèxtil i Cooperació Industrial de Terrassa (INTEXTER).

L’evacuació de les 54 persones que ocupaven en aquell moment l’edifici es va produir sense incidències. L’evacuació total es va fer en 3 minuts.

Durant el simulacre es va comptar amb 1 guia que situat a la sortida de l’edifici indicava el punt de reunió i 6 observadors que situats en punts clau de l’edifici van recollir informació sobre el desenvolupament del simulacre que serà analitzada per la Direcció de l’Institut i el Servei de Prevenció de Riscos Laborals.

L'actuació s'emmarca dins del Pla de millora de les condicions d'evacuació dels edificis existents (2007-2010).

Més informació al web de Prevenció de Riscos