Nou web de l’Intexter

Ja es pot consultar el nou web de l'Institut d'Investigació Tèxtil i de Cooperació Industrial de Terrassa (INTEXTER). El menú principal del web té tres seccions noves: serveis, la recerca i formació. L’apartat de serveis inclou informació d’utilitat per a les empreses que poden necessitar un informe, dictamen o assaig de l’Institut. A la recerca es pot conèixer tots els grups i projectes que hi fan investigació científica i la secció de formació mostra l’activitat docent dels seus membres en màsters, doctorats i cursos per empreses.

D’altra banda, la secció de publicacions incorpora noves dades com ara el llistat de tesis doctorals desenvolupades a l’Institut. La intranet de l’Intexter, que conté la informació de gestió de la qualitat, s’ha millorat gràcies a la plataforma GenWeb, que és la base del web. Aquesta plataforma per l’elaboració de webs de la UPC també garanteix que el disseny de la pàgina s’ajusti a la identitat corporativa.

El nou web també disposa de nova adreça http://www.upc.edu/intexter/, tot i que l’anterior encara és operativa, redireccionant-se automàticament cap a la nova.