L’INTEXTER rep el Premi a la Qualitat de la Gestió Universitària 2011.

El treball "Sistema de Priorització i Assignació de Fons per al Manteniment d'Equips de Recerca de l'INTEXTER" ha estat guardonat amb el Premi a la Qualitat de la Gestió Universitària 2011.

Aquest Premi té com a finalitat reconèixer la gestió de la qualitat en l’àmbit de l’activitat desenvolupada pel personal d’administració i serveis de la UPC. Neix del desig de posar en marxa mecanismes d’incentivació i distinció de la contribució a activitats rellevants de gestió, millores o adaptació de mètodes que hagin donat resultats contrastats de qualitat.

El Premi, instituït i atorgat pel Consell Social de la UPC, té una periodicitat bianual.

El lliurament del premi al projecte guanyador i de la menció honorífica ha tingut lloc el dimarts, 14 de juny, durant la Nit UPC, que s'ha celebrat a l'auditori de l'edifici Vèrtex.

Més informació d’aquest premi en aquest enllaç