S'inaugura Innotex Center

Innotex Center, el centre de R + D integral per a la indústria tèxtil europea, està orientat al servei d'innovació tecnològica integral per a les empreses del sector tèxtil i altres sectors industrials.

Innotex Center comptarà amb 4.450 metres quadrats d'instal · lacions en què treballen 60 tècnics i investigadors altament qualificats en col · laboració amb 16 doctors. Aquest personal col · labora amb més de 1.000 empreses i realitza més del 50% dels seus projectes directament amb la indústria. A més, té presència a les xarxes internacionals més representatives del sector i un know how tecnològic avalat per més de 20 patents registrades.

La Universitat Politècnica de Catalunya-Barcelona Tech (UPC) oferirà des d'aquest espai a les empreses del sector tèxtil i altres sectors industrials que necessiten de la presència de tecnologia tèxtil, toxicològica i mediambiental en els seus processos i productes.

Innotex Center sorgeix de la unió de tres importants grups de R + D en l'àmbit tèxtil de l'Universitat: l'Institut d'Investigació Tèxtil i Cooperació Industrial (Intexter), el Centre d'Innovació Tecnològica CTF i el Centre de Recerca i Innovació en Toxicologia (CRIT), tots instal · lats al Campus de la UPC de Terrassa.

INNOTEX serà presentat demà dimecres per Martí Crespi, director de Intexter, Feliu Marsal, del Centre d'Innovació Tecnològica CTF, i Carme Riva, del Centre de Recerca i Innovació en Toxicologia (CRIT).