Notícies del lloc

L'Institut d'Investigació Tèxtil i Cooperació Industrial (INTEXTER) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) encapçala un projecte europeu que dissenyarà una nova tecnologia capaç de fer més ràpida i eficient la posada a punt de la maquinària de la indústria dels tecnotèxtils o d'altres productes de valor afegit. El nou sistema permetrà millorar la competitivitat de les empreses del sector.

Martí Crespi és el nou director de l’Institut d’Investigació Tèxtil i Cooperació Industrial de la UPC (INTEXTER). Crespi ha pres possessió del càrrec el dia 11 d’abril, a les 12.30 h, a l’INTEXTER, amb la presència del rector de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), Antoni Giró. Martí Crespi pren el relleu a Josep Valldeperas, que ha estat director d’aquest centre durant els darrers 6 anys.