Portal per la transparència_bxh_2014_v2.png

Amb qui:
2.190 empreses i entitats amb conveni de col·laboració amb la UPC

La UPC i la societat

Vista aèria de Barcelona. Diagonal Besòs Vista aèria de Barcelona. Diagonal Nord Vista aèria de Barcelona. Diagonal Sud Vista aèria de Barcelona. Nàutica Vista aèria de Barcelona. Urgell Vista aèria de Castelldefels Vista aèria de Igualada Vista aèria de Manresa Vista aèria de Sant Cugat del Vallès Vista aèria de Terrassa Vista aèria de Vilanova i la Geltrú
Next Previous

Som ben a prop vostre. Allà on ens necessiteu. Allà on us podem ser útils, creant i transmetent coneixement, millorant l'entorn, descobrint oportunitats de futur.

Propera a les persones que formen part de la comunitat universitària, als futurs estudiants, als investigadors, als emprenedors, a les institucions i a les empreses. Amb presència a set ciutats catalanes, la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) se sent propera al seu entorn i part activa del seu desenvolupament econòmic, cultural i social. Amb aquesta voluntat de proximitat i de servei, la UPC també es fa present arreu del món.

Pàgina actualitzada pel Servei de Comunicació

Amunt