Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / Oficina

Què fem?

D'acord amb la nostra missió d'impulsar el desenvolupament de l'administració electrònica o e-administració, els àmbits i objectius principals de l'Oficina són:

Àmbits

Triangle ambits
  • Promoció de la tecnologia.
  • Impuls normatiu.
  • Impuls organitzatiu.
  • Planificació i gestió del canvi.

D'acord amb aquesta missió, els objectius principals de l'Oficina són:

• Difondre l'e-administració dins i fora de la Universitat.
  • Impulsar la utilització de mitjans electrònics i telemàtics en els processos administratius i de gestió.
  • Vetllar perquè la Universitat habiliti l'accés electrònic de la comunitat universitària, de la ciutadania i de les empreses externes per fer tràmits amb la UPC.
  • Definir i gestionar la interoperabilitat de la UPC amb la resta d'universitats i administracions públiques d'acord amb el marc establert.
  • Impulsar actuacions de formació del personal.
  • Definir la identitat digital UPC i coordinar la distribució i el manteniment del carnet universitari i del certificat digital.
  • Esdevenir un referent intern i extern en el coneixement tecnològic relatiu a l'e-administració per tal de gestionar-ne l'actualització permanent, difondre'l dins de la comunitat i col·laborar en la definició de l'arquitectura tecnològica associada a l'e-administració.