Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / II Jornades per a l'administració electrònica a la UPC

II Jornada per a l'administració electrònica

aula master1

19 de maig de 2011

Un total de 171 persones van assistir a la II Jornada per a l’Administració Electrònica, que va tenir lloc el 19 de maig.
La Jornada tenia l’objectiu d’apropar l’administració electrònica al PAS de la UPC. En aquesta ocasió, però, també es va convidar personal d’altres universitats.
Durant la Jornada, els ponents van destacar la importància de gestionar electrònicament els processos dels diferents àmbits acadèmics i van explicar quins són els darrers projectes desenvolupats a la UPC quant a administració electrònica.

A les ponències, la Unitat PRISMA es va centrar en la posada en marxa de la signatura electrònica de documents d’avaluació de l’estudiantat. El Servei de Desenvolupament Organitzatiu va explicar la seva experiència en el disseny de processos aplicats als certificats acadèmics i l’Oficina de Documentació i Arxius va presentar l’eina informàtica Documentum, que dóna resposta a la gestió digital dels documents. A més, l’OAE va explicar als assistents com s’està preparant la UPC per interoperar amb altres administracions públiques. Finalment, des de l’Escola d’Enginyeria de Terrassa van exposar la seva experiència amb la signatura electrònica de les actes curriculars.